patronum kadın ve bana hayatımı zehir ediyor. çalışanları birbirine düşürüyor, toplantıda övüyor koridorda arkandan konuşuyor, bir gün sıcak bir gün buz gibi. en kötüsü kadın olduğu için kimse inanmıyor, patron erkek olsa mobing derdi herkes. siz de böyle bir patronla çalıştınız mı