Kızlar düşündüm de mutluluk nedir ? Erkekler bizi gerçekten mutlu edebiliyor mu? yoksa mutlu olan biz aslında mutlu olduğumuz için mi mutlu oluyoruz . Erkeksiz de mutluyuz ama onlarsız da olmuyor. Hep mükemmeli hedefliyoruz ama hiçbir zaman olmuyor peki nasıl mutlu olacağız kızlar?
Peki nasıl mutlu olacağız kızlar?
KN
13 gün önceKutup noktası
@kutupnoktasi
Yorumlar
Sırala
A
Anonim • 08.06.2026 13:34:22
Erkekleri boşver kendin mutlu olmaya bak
A
Anonim • 10.06.2026 19:38:15
Kendimizi mutlu etmeyi becerebilen kız, erkeği de bonus yapar, mecburiyet değil 🫶